KURIKULUM OŠ SELNICA
Školskim kurikulumom Osnovne škole Selnica utvrđen je plan i program rada škole kroz izvannastavne aktivnosti, dopunsku i dodatnu nastavu, izlete i putovanja, projektne dane i tjedne, natjecanja.
Pri izradi školskog kurikuluma stavljen je naglasak na specifičnosti škole i sredine u kojoj škola djeluje. Središte i polazište rada na sadržajima školskog kurikuluma jesu potrebe i interesi naših učenika, roditelja i lokalne zajednice. Aktivnosti su planirane na načelima individualizma, nepristranosti i interdisciplinarnosti.
Bitne pretpostavke ostvarivanju ciljeva postavljenih u kurikulumu su: postojanje stručne kompetencije nastavnika, kvalitetna suradnja na relaciji roditelji – škola, učenik – učitelj, učitelji međusobno te podrška i pomoć lokalne zajednice. Vjerujemo da će raznoliki programi koje nudimo učenicima doprinijeti kvalitetnijoj nastavi, boljem uspjehu učenika, ali i boljoj međusobnoj komunikaciji na relaciji učenik – učitelj.
Školski kurikulum sadrži sljedeće:
- podaci o izbornoj nastavi
- podaci o dodatnoj nastavi
- podaci o dopunskoj nastavi
- podaci o izvannastavnim aktivnostima
- podaci o izvanučioničnoj nastavi (poludnevne, jednodnevne i višednevne aktivnosti, izleti, ekskurzije, posjete koje su u funkciji realizacije nastavnog plana i programa)
VIZIJA – MI smo škola prijatelj - svi različiti, a jednako vrijedni.
Zajedno stvaramo ljude, danas male, a sutra veće od nas.
MISIJA
- Naša postignuća
- Opće vrijednosti
- Međusobni odnosi
- Suradnja
- Učenje i poučavanje
OPĆE VRIJEDNOSTI:
- Osnovna škola Selnica je škola za sve učenike.
- Poštujemo jedni druge.
- Ne toleriramo nasilje.
- Vrijedno radimo i odgovorni smo.
- Težimo izvrsnosti.
- Činimo pravu, iskrenu i etički korektnu stvar.
- Odluke temeljimo na činjenicama, a ne na glasinama.
- Idemo utrtom stazom naših postignuća.
NAŠA POSTIGNUĆA:
- Naša je škola poznata po statusu Eko – škole te postignućima svojih učenika i djelatnika, njihovoj kreativnosti i originalnosti.
- Tradicionalno postižemo izvrsne rezultate na natjecanjima županijske i državne razine.
- Rado se natječemo s drugima, a prije svega međusobno.
- Zalažemo se za restituciju i suzdržavanje od nasilja bilo koje vrste.
MEĐUSOBNI ODNOSI:
- Učenike naše škole dočekujemo s toplinom i od prvog dana njihovog školovanja odgajamo ih u duhu tolerancije, slobodnog izražavanja, povjerenja, iskrenosti, međusobnog razumijevanja i poticanja.< Učenike naše škole dočekujemo s toplinom i od prvog dana njihovog školovanja odgajamo ih u duhu tolerancije, slobodnog izražavanja, povjerenja, iskrenosti, međusobnog razumijevanja i poticanja.
- Potičemo poštovanje, uljudnost i prijateljstvo među djelatnicima i učenicima. Učimo jedni od drugih, pomažemo jedni drugima i aktivno slušamo jedni druge.
- Prema svim učenicima odnosimo se pravedno i dosljedno, pružamo im jednake mogućnosti, poštujemo njihovo razmišljanje, ideje, emocije, potrebe i stavove, te pozitivno utječemo na razvoj njihovog samopouzdanja.< Prema svim učenicima odnosimo se pravedno i dosljedno, pružamo im jednake mogućnosti, poštujemo njihovo razmišljanje, ideje, emocije, potrebe i stavove, te pozitivno utječemo na razvoj njihovog samopouzdanja.
- Živimo u zajedništvu i prihvaćanju različitosti.
- Vodimo brigu o potrebama drugih.
UČENJE I POUČAVANJE:
- Cijenimo trajno i primjenjivo znanje i cjeloživotno učenje.
- Poučavanje je usmjeravanje i upućivanje ka korištenju svojih sposobnosti, znanja i vještina. Činimo ga zabavnim, jednostavnim i čarobnim.
- Pri prenošenju znanja želimo učenicima pružiti priliku vježbati pozitivne životne vrijednosti i životne vještine kroz različite oblike timskog rada i suradnje.< Pri prenošenju znanja želimo učenicima pružiti priliku vježbati pozitivne životne vrijednosti i životne vještine kroz različite oblike timskog rada i suradnje.
- Želimo učenje radi znanja, a ne učenje za ocjenu.
- Potičemo učenike na razvoj radnih navika.
- Njegujemo stvaralaštvo i kreativnost i pružamo svu dostupnu stručnu pomoć za što kvalitetniji osobni razvoj svakog učenika.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
NASTAVNI LISTIĆ 1.doc
NASTAVNI LISTIĆ 1 - rješenja.doc
NASTAVNI LISTIĆ 2.doc
NASTAVNI LISTIĆ 2 - rješenja.doc