preskoči na sadržaj

Osnovna škola Selnica

 > Naslovnica
Vijesti

OBAVIJEST ZA RODITELJE I UČENIKE - ŠKOLSKE PROVEDBENE UPUTE ZA REALIZACIJU NASTAVE U OSNOVNOJ ŠKOLI SELNICA

Autor: Anica RAŠPERGER, 4. 9. 2020.

Temeljem dokumenta Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s COVID-19, od 29. kolovoza 2020., Učiteljsko vijeće Osnovne škole Selnica na 1. sjednici Učiteljskog vijeća upoznato je  s Protokolom o organizaciji rada u Osnovnoj školi Selnica u školskoj godini 2020./2021. u uvjetima proglašene pandemije virusa COVID-19.

OSNOVNE POSTAVKE MJERA

Sve mjere propisane ovim Protokolom i popratnim dokumentima usmjerene su na sprečavanje širenja zaraze virusa COVID-19 među učenicima i djelatnicima Škole.

Polazišne točke svih propisanih mjera su epidemiološke smjernice o nužnosti održanja fizičkog razmaka među pojedincima i izbjegavanju miješanja razrednih odjela (UPUTE ZA SPRJEČAVANJE I SUZBIJANJE EPIDEMIJE COVID-19 VEZANO ZA RAD PREDŠKOLSKIH USTANOVA, OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021.).

 

Svi učenici i djelatnici Škole dužni su informirati se o mjerama i pridržavati ih se.

S obzirom na odnos dostupnog prostora i broj učenika u pojedinom razredu, što onemogućuje održavanje propisanog razmaka, određuje obaveza nošenja zaštitnih maski tijekom boravka u školi. Iznimno, nošenje zaštitnih maski nije obavezno učenicima razredne nastave te prilikom izvođenja nastave u onim razrednim odjelima u kojima je, zbog broja učenika, moguće održavanje propisanog razmaka.

Svaki zaposlenik i učenika dobiva dvije zaštitne pamučne maske, čiju je čistoću zadužen samostalno održavati.

Ukoliko netko od zaposlenika u vlastitom aranžmanu dobavi zaštitni vizir, isti se  ne smatra prihvatljivom alternativom nošenju zaštitne maske.

 

 

ORGANIZACIJA NASTAVE

Nastava u jutarnjoj smjeni počinje u 7.30 i traje do 11,25 u RN odnosno do 12.15 u PN. Nastava u popodnevnoj smjeni počinje u 12.15 sati za PN odnosno od 13,00 za RN i traje do 16,55.

Ukida se upotreba školskog zvona za početak sata,  a svaki predmetni učitelj dužan je samostalno voditi računa o trajanju školskog sata.

Jedan školski sat traje 40 minuta, a raspored je usmjeren na koncentriranje nastave iz jednog predmeta, putem blok satova, kako bi se smanjio ulazak predmetnih učitelja u više razreda tijekom radnog dana.

Dežurni učitelji dolaze najkasnije 30 minuta prije početka nastave i organiziraju se na način da su po troje na  svakom od dva ulaza u školu. Dužnost dežurnih učitelja je osiguravanje ulaska u školu po rasporedu kako bi se izbjeglo miješanje razrednih odjela pri ulasku u školu. Do početka nastave, svi učenici moraju biti u svojim učionicama.

 

Raspored po učionicama

 

Razred

 

 

Broj učenika

Matična učionica

Garderoba

 

Ulaz u školu

1.a

18

1. (NJJ.)

Kod ulaza

U podrumu

2.a

18

4. (HJ2)

Kod razreda

Glavni ulazi

3.a

14

3. (GK)

Kod razreda

Glavni ulazi

4.a

24

2. (HJ1)

Kod razreda

U podrumu

5.a

17

1. (NJJ.)

Kod razreda

Glavni ulazi

5.b

13

3. (GK)

 Kod razreda

U podrumu

6.a

16

2. (HJ1)

Kod razreda

Glavni ulazi

6.b

14

MAT1

Kod razreda

U podrumu

7.a

16

BIO

Kod razreda

Glavni ulazi

7.b

13

MAT2

Kod razreda

U podrumu

8.a

21

POV

Kod razreda

Glavni ulazi

8.b

16

HJ2

Kod razreda

U podrumu

 

 

 

 

PŠ ZEBANEC

 

Razred

 

 

Broj učenika

Matična učionica

Garderoba

1.b

14

1

Ispred učionice

2.b

8

1

Ispred učionice

3.b

9

2

Ispred učionice

4.b

10

2

Ispred učionice

 

 

ŠKOLSKA KNJIŽNICA

Školsku knjižnicu moći će koristiti učenici i djelatnici škole prema točno utvrđenom rasporedu i uputama koji će biti zasebno objavljeni. Prilikom vraćanja knjiga, također prema utvrđenom rasporedu za svaki razred, one će trebati biti u karanteni 72 sata do sljedećeg izdavanja drugim učenicima ili djelatnicima.

 

UČENICI

 

Prije polaska u školu, učenik je dužan izmjeriti svoju tjelesnu temperaturu. Učenicima  razredne nastave  tjelesnu temperaturu mjere roditelji, a učenici predmetne nastave mjere ju sami. Obavezni su izmjerenu tjelesnu temperaturu upisivati  i voditi evidenciju – tzv. Informativke, tablice i sl. Istu su dužni pokazati na zahtjev razrednika i stručne službe Škole. Ukoliko je ona veća od 37.2 trebaju se, u konzultaciji s roditeljima, obratiti liječniku i ne dolaziti u školu, a o tome obavijestiti razrednika.

Prilikom ulaska u školu svi učenici obvezni su nositi maske za lice, kao i tijekom nastave i boravka u zajedničkim prostorima škole, što će kontrolirati tehničko osoblje škole. Iznimke od nošenja maski za lice su:

- učenici koji temeljem potvrde liječnika ne smiju nositi masku za lice zbog mogućeg pogoršanja neke kronične bolesti ili

- učenici koji nastavu slušaju u malim grupama / razredima gdje je raspored složen tako da je garantiran razmak od 2 metra u odnosu na druge učenike ili učitelja.

- učenici razredne nastave maske ne moraju nositi u učionici

 Maske za lice se moraju nositi pravilno, preko nosa i usta, te se ne smije dodirivati vanjska strana maske. Preporučamo da se za svaki nastavni dan pripreme po dvije maske za lice kako bi se mogle zamijeniti nakon nekog vremena nošenja. Svi će učenici dobiti po dvije platnene maske za lice, što školama osigurava osnivač.

Učenici svo vrijeme boravka u školi provode u jednome razredu, uz iznimke preseljenja u kabinete (Informatika, Tehnička kultura, Likovna kultura, Kemija, Fizika, sportska dvorana).

Učenici tijekom dana imaju jedan odmor od 15 minuta. Školska užina poslužuje se kao i obično, ali učenici hranu nose u svoju učionicu gdje jedu i na kraju odnose pribor u školsku blagavaonu. Za to vrijeme s njima je stalno jedan učitelj koji vodi računa o nemiješanju učenika po hodnicima.

Koliko je god to moguće, tijekom nastavnog dana važno je češće oprati ruke sapunom prema uputama koje se nalaze u sanitarnim čvorovima, a posebno je važno to učiniti prije jela.

Ukoliko učenik mora koristiti sanitarne prostore, traži dozvolu učitelja da ga pusti, koristi sanitarne prostore i vraća se u učionicu. Zabranjeno je okupljanje učenika u sanitarnim prostorima i na hodnicima. U svakome sanitarnome prostoru se u pojedinom trenutku smije nalaziti maksimalno dvoje učenika.

Nije dopušteno posuđivanje pribora među učenicima. Strogo se zabranjuje posuđivanje opreme za TZK među učenicima.

Učenik nakon ulaska u školu, na dogovorenim ulazima, dezinficira potplate prolaskom kroz dezinfekcijsku barijeru i ide direktno do svoje garderobe kod učionice u koju su smješteni. Tamo buva školske papuče, skida jaknu i sl. Zabranjeno je kretanje po školi, kao i miješanje s drugim razrednim odjelima. Po završetku preobuvanja, učenici odlaze direktno u učionicu i čekaju učitelja.

 

UČITELJI

 

Svi učitelji dužni su usmjeravati učenike na pridržavanje pravila i mjera propisanih ovim Protokolom i svojim primjerom ukazivati na obvezu pridržavanja istih.

Zabranjeno je okupljanje učitelja  i djelatnika škole u zbornici. Svi poslovi koji se obavljaju u zbornici, obavljaju se žurno i uz izbjegavanje nepotrebnog zadržavanja.

 

 

RAZREDNIK

 

Razrednik je odgovoran za upoznavanje učenika s Protokolom o organizaciji rada u Osnovnoj školi Selnica u školskoj godini 2020./2021. u uvjetima proglašene pandemije virusa COVID-19, kao i ostalim dokumentima i mjerama ponašanja u školi.

 

SURADNJA S RODITELJIMA I DRUGIM VANJSKIM OSOBAMA

 

Zabranjen je ulazak vanjskih osoba u prostor škole. Roditelji i druge vanjske osobe u školu dolaze isključivo po najavi i u dogovoru s nekim od djelatnika škole, koji tu osobu preuzima pri ulazu, mjeri joj temperaturu i upućuje ju na pridržavanje epidemioloških mjera. Isti djelatnik osobu, po završetku poslova, odvodi do izlaza. Zabranjeno je zadržavanje i nepotrebno kretanje u prostorima škole.

Ukoliko osoba treba ući u školu, a nije bilo prethodnog dogovora, ispred prostora škole telefonski kontaktira djelatnika škole kojega treba i pridržava se daljnjih uputa istog djelatnika.

 

Preporuka je da se roditeljski sastanci održavaju se isključivo online., eventualno 1. roditeljski sastanak može se održati na otvorenom ili u sportskoj dvorani s propisanim razmacima među stolcima.  Iznimka su roditeljski sastanci za roditelje učenika 1. razreda kad roditelji ulaze u učionicu, ali obavezno s maskama i pridržavaju se svih epidemioloških mjera.

 

SIMPTOMI BOLESTI KOD UČENIKA I DJELATNIKA ŠKOLE

 

Ukoliko se učenik, prije odlaska u školu, požali na bilo kakve zdravstvene tegobe ili smetnje, ili ih roditelj primijeti, a odnose se na kašalj, povišenu tjelesnu temperaturu, glavobolju i slično, zabranjeno je slati učenika u školu, a roditelj o simptomima odmah obavještava razrednika i školskog liječnika i pridržava se daljnjih uputa.

Ukoliko su simptomi primijećeni ili se učenik na njih požali u školi, dužnost je učitelja izdvojiti tog učenika iz razrednog odjela i izolirati ga u prostoriji za informacije. Škola je o novonastaloj situaciji dužna obavijestiti školskog liječnika i roditelja učenika te se pridržavati uputa školskog liječnika. Kako bi dalje mogao održavati nastavu, učitelj u slučaju ovakve situacije, traži pomoć stručne službe radi daljnje komunikacije s roditeljima i školskom liječnicom.

Svi djelatnici obavezni su mjeriti tjelesnu temperaturu svaki dan prije dolaska na posao te u slučaju povećane tjelesne temperature ne dolaze na posao, već se javljaju telefonom ravnatelju i izabranom liječniku obiteljske medicine. Djelatnici ne dolaze na posao ni u slučaju prisutnosti ostalih simptoma bolesti, a o istome obavještavaju ravnatelja i izabranog liječnika.

 

Umjesto zaključka..

Unatoč svim opisanim mjerama vjerujemo u dobru volju svih dionika odgojnoobrazovnog procesa u našoj školi, kao i postupno opuštanje u smislu prihvaćanja mjera, a posebno se nadamo poboljšanju epidemiološke situacije i posljedično popuštanju mjera. Do tada Vas sve molimo da se ponašate odgovorno, u školi, ali i svom privatnom životu te tako doprinesete bržem povratku u staru normalu. Učenicima poručujemo da su njihovi učitelji i svi ostali djelatnici tu za njih i da ćemo svi zajedno prebroditi sve ove situacije. Iako aktivnosti ili događaji uživo nisu isto kao oni online, škola ipak neće zaboraviti na organizaciju mnogih online događanja za učenike, djelatnike, roditelje kako bismo međusobno dijelili i više od onog što nam ove mjere dopuštaju, no ipak u njihovim okvirima.




Eko himna
e-Dnevnik


Kalendar
« Lipanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Korisni linkovi
Arhiva dokumenata
Oglasna ploča
CMS za škole logo
Osnovna škola Selnica / Jelačićev trg 2, HR-40314 Selnica / os-selnica.skole.hr / ured@os-selnica.skole.hr
preskoči na navigaciju